Music x Media

Musiikin kuuntelu Suomessa 2024: muutokset, superfanit ja livetapahtumien suosio

Musiikinkuuntelu Suomessa -tutkimus on jo yhdentoista vuoden ajan kartoittanut musiikkimaisemaa maassamme. Tuoreiden tulosten valossa käydään läpi musiikkimarkkinan muutos kuuntelijoiden näkökulmasta. Tuloksia analysoi ja tulevaisuutta ennustaa Omnicom Media Groupin johtava tutkija Kari Tervonen.

Tutkimustulosten esittelyn jälkeen LiveFinin toiminnanjohtaja Jenna Lahtinen, Nelonen Median musiikkijohtaja Mikko Koivusipilä sekä Warner Music Finlandin toimitusjohtaja Ramona Forsström kommentoivat tutkimustuloksia IFPin apulaisjohtaja Tommi Kyyrän ja Teoston viestintäpäällikkö Johanna Laitisen johdattamana.

Tutkimuksen toteuttavat Teosto and Musiikkituottajat IFPI.

Share this page

Aika:
Fri, 04.10.
Puheenvuoro ja paneelikeskustelu
Music x Future
EN