Music x Media

FI

EN

Ville Ahtiainen is an experienced professional in commercial partnership projects, having built successful brand collaborations for over ten years. He is known for various artist collaboration projects, including last year's Industry Awards-winning partnership between Etta and R-kioski, as well as the viral campaign featuring Valtteri Bottas and Uber. His influence is also seen in the iconic Lemmy Kilmister x Valio campaign. Currently, Ville leads the operations of Warner Music Live in Finland and, starting in October, he has been appointed as the Brand Partnership Director for Warner Music in the Nordic region.

Ville on tunnettu monista artistiyhteistyöprojekteista, kuten viime vuoden Industry Awards -voittajasta Etta x R-kioski -yhteistyöstä sekä viraalihitiksi nousseesta Valtteri Bottas x Uber -kampanjasta. Hänen kädenjälkensä näkyy myös ikonisessa Lemmy Kilmister x Valio -kampanjassa.

Tällä hetkellä Ville johtaa Warner Music Liven toimintaa Suomessa ja on lokakuusta alkaen nimitetty myös Warner Musicin Brand Partnership -johtajaksi Pohjoismaissa.

Share this page

EN